Ti splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju: pogoji) urejajo pravice in obveznosti ponudnika storitev, družbe GMP PLUS d.o.o. (v nadaljevanju: ponudnik), ter strank (v nadaljevanju: uporabnik), ki naročajo storitve ponudnika preko spletne strani www.zummakids.si ali v otroškem parku ZUMMA KIDS na naslovu Jurčkova cesta 223, 1000 Ljubljana.
Pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z veljavno zakonodajo Republike Slovenije in z standardi e-poslovanja ter varstva potrošnikov.
Splošni pogoji zavezujejo uporabnike pri uporabi spletne strani ponudnika in pri naročilu storitev ponudnika. Šteje se, da je z vsako rezervacijo, opravljeno prek spletne strani ponudnika, uporabnik seznanjen z vsebino splošnih pogojev in z njimi soglaša brez omejitev. Uporabnik je pred rezervacijo ponudnikovih storitev vselej posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo rezervacije potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.
Platforma rezervacij storitev ponudnika je na voljo uporabnikom vsak dan, 24 ur na dan. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje platforme rezervacij zaradi neznanja uporabe, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.
Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku še pred izvedenim postopkom rezervacije storitev, na transparenten način zagotovil naslednje informacije:
Določila glede rezervacije storitev ponudnika so prilagojena rezervacijam praznovanja rojstnega dne v otroškem parku ZUMMA KIDS, vendar smiselno podobno veljajo za rezervacije vseh storitev ponudnika.
Na spletni strani je na voljo obrazec za rezervacijo storitev ponudnika. Uporabnik ob izpolnitvi obrazca navede datum in čas željenega obiska v otroškem parku ZUMMA KIDS, izbere paket praznovanja, določi sobo ter navede število otrok na praznovanju. Poleg tega uporabnik označi preference glede hrane, pijače ter dodatnih aktivnosti.
Obrazec predstavlja vabilo k dajanju ponudb, kot ga opredeljuje 3. odst. 22. člena Obligacijskega zakonika (OZ), popolno izpolnjen obrazec na spletni strani s strani uporabnika pa predstavlja zavezujočo ponudbo za naročilo storitev ponudnika.
Ponudnik uporabniku isti ali najkasneje naslednji delovni dan preko e-pošte sporoči sprejem ponudbe za naročilo storitev oz. ga obvesti o tem, da ponudbe ne sprejema (pri tem je razlog za zavrnitev ponudbe lahko tudi to, da izbrani termin ni na voljo – v tem primeru ponudnik predlaga alternativne razpoložljive termine). S trenutkom sprejema ponudbe je pogodba med ponudnikom in uporabnikom sklenjena.
Ponudnik si pridržuje pravico do zavrnitve ponudbe v primeru neustreznih podatkov ali suma zlorabe. Prav tako si pridržuje pravico do lastne presoje glede sklenitve pogodbe z uporabnikom, pri čemer lahko zavrne izvedbo storitve, če uporabnik ni izpolnil svojih predhodnih obveznosti do ponudnika ali če obstajajo drugi utemeljeni razlogi za zavrnitev.
V primeru nedelovanja spletne strani ponudnika, so rezervacije izjemoma mogoče preko e-pošte ponudnika, pri čemer se rezervacije razvrščajo glede na vrsti red prejema e-sporočila uporabnika, ki vsebuje vse bistvene sestavine za rezervacijo določenega termina.
Ob izpolnitvi obrazca na spletni strani se uporabniku avtomatsko generira informativni obračun storitve, ki je predmet naročila.
Plačilo storitve se izvede v dveh (2) obrokih, in sicer:
Prvi obrok plača uporabnik na transakcijski račun ponudnika, ki mu ga ta posreduje po sklenitvi pogodbe. V izrednih primerih se plačilo prvega obroka po dogovoru s ponudnikom lahko izvede na drugačen način.
Po plačilu prvega obroka ponudnik uporabniku pošlje potrdilo o prejemu plačila, hkrati pa uporabniku zagotovi tudi potrdilo o sklenjeni pogodbi na trajnem nosilcu podatkov z natančnimi informacijami glede naročene storitve.
V kolikor uporabnik v navedenem roku ne plača prvega obroka plačila storitve, ga ponudnik pozove na plačilo. Uporabnik mora ponudniku nemudoma sporočiti, ali vztraja pri pogodbi oz. ali od nje odstopa. Odvisno od tega, koliko časa pred rezerviranim terminom se glede tega uporabnik izjasni, nastopijo posledice iz 6. razdelka teh splošnih pogojev.
Uporabnik po izvedeni storitvi prejme račun, ki vsebuje specifikacijo opravljenih storitev in ceno posamezne storitve. Če ponudnik uporabniku računa ne predloži, storitve uporabnik ni dolžan plačati. Znesek na računu je praviloma enak znesku, navedenemu na informativnem obračunu, lahko pa od njega odstopa, v kolikor uporabnik naknadno naroči dodatne storitve, ki se obračunajo po vsakokrat veljavnem ceniku ponudnika.
Vse cene so izražene v evrih (EUR) in vključujejo DDV, razen če je drugače navedeno.
Cenik storitev ponudnika je objavljen na spletni strani ponudnika in je na voljo v prostorih ponudnika. Ponudnik si pridržuje možnost spreminjanja cen, za uporabnike pa veljajo cene, ki so uporabniku na voljo ob trenutku sklenitve pogodbe.
Ponudnik na spletni strani jasno označi akcijske cene in cene s popusti. Vse tovrstne tržne taktike so označene kot takšne, prav tako pa so hkrati določeni tudi vsi pogoji za veljavnost posebnih ugodnosti.
V skladu z 12. točko 1. odst. 135. člena Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) uporabnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku.
Uporabnik lahko najkasneje sedem (7) dni pred terminom, dogovorjenim v pogodbi, iz utemeljenih razlogov odstopi od pogodbe, v tem primeru pa mu v primeru že plačanega prvega obroka, ponudnik na njegov transakcijski račun v roku sedem (7) dni vrne plačani znesek.
V kolikor uporabnik odstopi od pogodbe manj kot sedem (7) dni pred terminom, dogovorjenim v pogodbi, se uporabniku zaračuna strošek odpovedi termina v višini 50% obračunane vrednosti storitve, v kolikor pa uporabnik to stori manj kot 24ur pred terminom ali odsotnosti sploh ne upraviči, se mu obračuna strošek odpovedi termina v višini 100% obračunane vrednosti storitve. V tem primeru ponudnik uporabniku izda račun z rokom plačila osem (8) dni.
V izrednih primerih lahko po dogovoru s ponudnikom uporabnik prestavi rezervirani termin, pri tem pa lahko ponudnik zaračuna uporabniku dodatne stroške, ki jih ima s prestavitvijo termina.
Ponudnik lahko od pogodbe odstopi le iz utemeljenih razlogov in najkasneje sedem (7) dni pred terminom, dogovorjenim v pogodbi.
Uporabnik lahko naroči darilni bon preko spletne strani ponudnika. Uporabnik darilni bon v želeni vrednosti naroči z izpolnitvijo obrazca, nato pa mu ponudnik posreduje obvestilo z navodili za plačilo zneska, ki je ekvivalenten izbranemu znesku darilnega bona. Po prejemu plačila, ponudnik pošlje darilni bon preko poštnih storitev na naslov, ki ga je uporabnik navedel pri izpolnitvi obrazca. Pri tem je uporabnik dolžan poravnati tudi 2,50 EUR, kar predstavlja stroške pošiljanja.
Darilni boni so veljavni do datuma, navedenega na bonu, in jih ni mogoče zamenjati za gotovino.
Vstop v otroški park ZUMMA KIDS je dovoljen le v športnih oblačilih, ki omogočajo varno gibanje. Za uporabo igral je obvezna uporaba posebnih nogavic ZUMMA KIDS, ki so na voljo za nakup na recepciji parka. Za vstop v otroški park je obvezna uporaba posebnih nogavic ZUMMA KIDS, ki so na voljo za nakup na recepciji parka. Ob obisku parka si mora vsak obiskovalec zagotoviti zapestnico, na katero se naložijo podatki o obisku. Zapestnica je prav tako na voljo za nakup na recepciji parka. Uporaba zapestnice je obvezna in služi za evidenco obiskovalcev. Ponudnik si pridržuje pravico do zavrnitve vstopa v igralnico brez ustrezne obutve.
Vnos hrane in pijače v park ni dovoljen, razen v primerih, ki jih izrecno odobri ponudnik. Vnos lastne torte za praznovanja rojstnega dne je dovoljen, ob obveznem plačilu nadomestila za pogostitev lastne torte, ki znaša 40,00 EUR. Nadomestilo vključuje postrežbo lastne torte, krožnike, pribor, prtičke in končno pospravljanje.
Obiskovalci so dolžni upoštevati vsa varnostna navodila in pravila uporabe igral, ki jih določa ponudnik, ter poskrbeti za varnost sebe in drugih.
Pred vstopom v park morajo starši oz. skrbniki otroka podpisati izjavo o odgovornosti, s katero potrjujejo, da so seznanjeni s pravili uporabe parka in da v celoti prevzemajo odgovornost za otroke. Vstop brez predhodno podpisane izjave ni dovoljen. Otroke, ki so puščeni v parku, morajo starši oz. skrbniki ves čas nadzirati, v primeru njihove odsotnosti pa so zanje prav tako v celoti odgovorni.
Fotografiranje ali snemanje otrok v parku, ter objava teh posnetkov na spletni strani in družbenih omrežjih ponudnika se izvaja samo v primeru, če starši oz. skrbniki otrok s tem pisno soglašajo. Takšno soglasje je mogoče vselej preklicati.
Ponudnik bo vse zahtevke uporabnikov obravnaval skladno z veljavno zakonodajo ter v skladu z določili predpisov s področja varstva potrošnikov. Zahtevki bodo presojani nepristransko, strokovno in v razumnem roku, pri čemer bo ponudnik upošteval vse zakonske obveznosti ter pravice uporabnikov.
V primeru morebitnih pritožb, je ponudnik uporabniku na voljo preko spletnega obrazca ali preko e-pošte info@zummakids.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zavezuje k varovanju osebnih podatkov uporabnikov v skladu z veljavno zakonodajo in sprejeto Politiko zasebnosti, ki je uporabnikom na voljo na spletni strani www.zummakids.si in v prostorih otroškega parka ZUMMA KIDS.
Ponudnik pri uporabi spletne strani uporablja piškotke za izboljšavo delovanja spletne strani in izboljšanja uporabniške izkušnje. Politika uporabe piškotkov je uporabnikom na voljo na spletni strani www.zummakids.si.
V otroškem parku ZUMMA KIDS se zaradi varovanja zakonitih interesov ponudnika in uporabnikov izvaja videonadzor. Izvajanje videonadzora je skladno z ZVOP-2 objavljeno v prostorih otroškega parka ZUMMA KIDS, poleg tega pa je obvestilo o izvajanju videonadzora na voljo tudi na spletni strani www.zummakids.si. V kolikor uporabnik ne želi, da bi bil on ali njegov otrok na posnetku videonadzornega sistema, v prostore otroškega parka ZUMMA KIDS ne more vstopiti.
V primeru poškodbe je uporabnik dolžan nemudoma obvestiti zaposlene. Po prijavi poškodbe bosta ponudnik in uporabnik izpolnila obrazec o poškodbi. Ob tem je uporabnik izrecno obveščen, da ima ponudnik sklenjeno zavarovalno polico, ki krije morebitno odgovornost, in v primeru sprožitve postopka za uveljavljanje odškodnine, bo ponudnik uporabniku posredoval ustrezne podatke zavarovalnice.
GMP PLUS, zabaviščni park, d.o.o.
Partizanska cesta 149
6210 Sežana
Matična številka: 8474532000
Davčna številka: SI 98713671
Datum vpisa v register: 17. 7. 2019
Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe teh pogojev. Morebitne spremembe bodo objavljene na spletni strani in začnejo veljati z dnem objave. Za vsa vprašanja in dodatne informacije se lahko uporabniki obrnejo na ponudnika preko kontaktnih podatkov, objavljenih na spletni strani.
Datum zadnje posodobitve splošnih pogojev je 20. 2. 2025.